16:33

Moja laguna

Moja laguna


Mam swoją lagunę, jeśli wiedzieć chcecie, 
schowaną głęboko w mych snów i marzeń świecie.
Taka malutka i tylko moja. 
Nikt o niej nie wie, bo nie potrzeba,
w niej lazur wody miesza się z błękitem nieba...

                                                                                      Źródło: http://szaamann.bloog.pl


Laguna to także nazwa nowego szkliwa, którego używam od niedawna.
To jedno z moich ulubionych :)  A efekty możecie zobaczyć na
lagunowych broszkach, które czekają aż zapinania dotrą.


Dziękuję wszystkim za miłe słowa pod postem z motylem.
Cieszę się, że poruszyła Was ta praca - takie było moje zamierzenie...

2 komentarze:

  1. Ten kolor jest obłędny! Same broszki oczywiście też :) Do zapatrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkliwo rewelacja jak i zresztą cała broszka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger