20:25

Komu zajca? - Rozdawajka!

Komu zajca? - Rozdawajka!


Przygotowania do świąt w ceramicznym 
Kamieniu idą pełną parą :)


 Masowo powstają takie zajce z jajcami :) I choć w tym roku 
poszłam na łatwiznę - przyznaję się odlewam w formach...


Chociaż to też nie jest łatwa produkcja, za to ze szkliwieniem
jak zwykle są przeboje, żeby za łatwo nie było :)


 Jak na razie takie wersje kolorystyczne. Następna gromada 
inaczej ubarwiona siedzi w piecu i się grzeje.


 W jajcach znajduje się mały schowek na kwiatuszka 
wiosennego lub smakołyki

 

 Przedstawmy zatem po kolei poszczególne osobniki: powyżej 
- szarak pospolity, poniżej biały, ale nie polarny :)


 Ten blondasek to mój ulubiony kolor :)

 
 jest również czekoladowy zajc


albo z czekoladowym jajkiem :)


  Na zajce można składać zamówienia. W przyszłym tygodniu dostępne będą

Zajc a może dwa do wygrania również 
w WIOSENNEJ ROZDAWAJCE, którą śmiem ogłosić!


Aby wziąźć udział w losowaniu należy spełnić jeden z warunków:

1. Osoby blogujące - komentarz pod tym postem oraz umieszczenie
podlinkowanego zdjęcia, które zamieszczam powyżej na swoim blogu

2. Osoby nie posiadające bloga - komentarz pod tym postem wraz z adresem e-mail

Komentarze można zamieszczać do 13.04. 
Losowanie nastąpi 13.04.

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Zajączki które niosą dary i dobre wrażenia , super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę ja chcę!!!!! zaraz banerek zamieszczę:)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :-)! Wpadłam z rewizytą i już wiem, że zostanę tu już na dłużej :-) A przy okazji zapisuję się na rozdawajkę :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chcę zajca choć są śliczne ale banerek u siebie umieszczę może ktoś kto mnie odwiedzi skusi się na twoja rozdawajkę albo jeszcze na coś innego

    OdpowiedzUsuń
  5. A Żabiusza z jajcem nie będzie? ;))))
    Umieszczam baner u siebie, oszywiście.
    Pozdrawiam wiosennie,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bombowy!!!! Wspaniały zając. Baner u mnie wklejony. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zająca, mnie ! Może być nawet bez cukierka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te zajączki.. jestem zachwycona tym że można własnoręcznie takie cudo wyczarować :) Ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger