20:49

Koronkowa niedziela

Koronkowa niedziela


Utkana z pytań nić czasu
przeznaczenie haftem zdobi.


Los mój we mnie i ze mną
snuje  i tka się powoli…


Nici w palcach plątane, myśli zszywają niedbale.
Wzory haftu powstają wiatrem życia szarpane.


Wrzeciono obracam w dłoniach i odpowiedzi szukam..
Może nie warto? Nie trzeba...


Nić przecież taka krucha…

                                                                                                            autor: Marvena 
                                                                                                               http://marvena.blog.onet.pl/


Ceramiczną paterę koronkową poczyniłam ja, 
natomiast szydełkowa serweta to dzieło mojej Mamy.

Miłego tygodnia wszystkim życzę!

9 komentarzy:

  1. To już wiem po kim córka taka zdolna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak piękna ta "koronkowa niedziela", iż mam nadzieję ,że nie ostatnia:))
    Gratulację dla Mamy.
    Ale Twoja koronka przepięknie się komponuje z tą Twojej Mamy:))Urocze.
    Pozdrawiam serdecznie i zmykam do motyli i aniołów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Jutko, tak jakoś wyszło się, że pasują do siebie :)

      Usuń
  3. Jedna piękniejsza od drugiej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się takie białe koronkowe talerzyki podobają. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger