21:48

Ahoj przygodo!

Ahoj przygodo!


wakacje! wakacje! wakacje na horyzoncie!


 Nie wiem czy też tak macie, ale dla mnie wakacje bez wyjazdu nie liczą się.


 Nie potrafię odpocząć w domu, bo ciągle coś trzeba zrobić.


I chociaż dużo prac np. w ogrodzie mnie relaksuje to jednak...


 ... brakuje tego oderwania się od wszystkiego.


 Odpoczynku dla głowy, która nie musi myśleć o tym, 


 co trzeba zrobić na wczoraj, na dzisiaj, na jutro...


 I wreszcie są! Wymarzone, wyczekane, w tym roku wyjątkowo późne - wakacje.


 Mam nadzieję, że z dala od trosk i kłopotów; z bliską osobą,


 muszą być wspaniałe :)


Zamarzyła mi się Czarnogóra. 1500 km przed nami. 
Po drodze "do" przystanek w Austrii, a w powrotnej w Słowenii.


Petrovac - na tej plaży za 4 dni będę się wylegiwać
- mam nadzieję :)


Wybaczcie ilość zdjęć, ale jakoś tak dużo mi się napstykało :) 
Pozdrawiam wszystkich cieplutko!

4 komentarze:

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger