14:38

Wielkanoc w Ceramicznym Kamieniu

Wielkanoc w Ceramicznym Kamieniu


ostrzegam! Duża ilość zdjęć :)


W tym roku zaszalałam z ilością zrobionych wianków...

 
Wena mnie naszła to musiałam wykorzystać ten moment ;)


Wiszące, leżące, świąteczne i mniej świąteczne...


Uwielbiam mech :) więc pojawia się on wszędzie


 w moich dekoracjach, gdzie tylko mogę go wcisnąć :)


Mniejsze stroiki w ceramicznych skorupach...


Wszystko na szydełku to z kolei efekty weny mojej mamy :)


Serwety też zrobione w wiosennych kolorach...


Wyszły takie soczyste odcienie chyba na przekór pogodzie :)


Hiacynty zakupione jakiś czas temu do Świąt chyb anie dotrwają....


Jajeczko z żabcią od Mamonka uwielbiam :)


Pomarańczowy kwiat (Ornithogalum) trafił do mnie 
na Dzień Kobiet i nie przestaje kwitnąć :)


To na tyle, kto dotrwał do końca gratuluję wytrwałości :)


Życzę Wam pogody ducha, bo na tą za oknem 
to chyba nie ma co liczyć :), spokoju, rodzinnej atmosfery,
 smacznych potraw wielkanocnych i odpoczynku! 

Wesołych Świąt!

9 komentarzy:

  1. Przepiękne wianuszki i stroiki - cudny ich wysyp podziwiałam i zazdrościłam wspaniałości :)))
    Szydełkowe prace prześliczne :))))
    To gdzie ten sernik i ja się pytam - fajny pupil ;)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio cudny! My wszyscy tak jak Twój piesek czekamy też na wielkanocne smakołyki ;-)
    Wianuszki piękne!
    Spokojnych Świąt!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za pracowitość!
    Piękne wianki ,a mech konweniuje wspaniale...
    Urzeczona ,życze cudownych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła;
    Zdrowych i pogodnych
    Z odrobiną artyzmu i kreatwności
    Pełnych humoru i pasji
    Świąt Wielkanocnych życzy
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. WSPANIAŁYCH PEŁNYCH MIŁOŚCI ŚWIĄT ŻYCZĘ TOBIE I TWOIM NAJBLIŻSZYM.
    No i może miej litość i pokrój już ten sernik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, wesołych Świąt droga Żabko :) ! Cudowne stroiki, serwety, baranki :)* ....same wspaniałości u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już poświątecznie życzę rychłego nadejścia pięknej i słonecznej wiosny:) Dekoracje śliczne, wesołe i kolorowe jak wiosna, ta prawdziwa oczywiście:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne świąteczne dekoracje jak i inne twoje prace - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger