15:15

Grunt to rodzinka

Grunt to rodzinka



czymże jest rodzina
korci mnie pytanie
to wrażliwy temat
lecz odpowiem na nie



opiekuńcza grupa
enklawa zamknięta
czasem da kopniaka
tak że popamiętasz


zazdrośnicy wielcy
o twoje sukcesy
luksusowe auto
i zawartość kiesy


nie licz na nikogo
wiesz że tak potrafisz
najlepiej z rodzinką
jest na fotografii


bacz niech ci się nigdy
noga nie powinie
wsparcie trudno znaleźć
w tej niby rodzinie


 od takiej rodzinki
co mi nie pomoże
kiedy sięgnę bruku
uchowaj mnie Boże

                                                               źródło: http://www.kobieta.pl/


A ja tu jestem najmłodszy - o taki malutki!
I wszystkich gorąco pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Czy jeden zabol czy rodzinka zawsze są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zabia rodzina jak sie patrzy
    pozdrawiam kum kum kum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie są, zawsze mnie rozbawiają, ten malutki rzeczywiście malutki, pozdrawiam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  4. ...ale zabawne żabki :) słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaby przeurocze. A w rodzinie, jak to w rodzinie.Ale cóż warte by było życie bez Niej:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha,kum, kum, rodzinka niezwykle urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. helo!!! dzięki za miłe odwiedziny! zapraszam do obserwatorów:) widzę, że też glinisz:)super rodzinka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger