13:46

Gdy powrócą ptaki

Gdy powrócą ptaki


Patrz, odlatują, szare jakby wyprane
Ze wszystkich tęczowych muśnięć i poblasków,
W kokony babiego lata zaplątane,
Lecą na spotkanie gorącego brzasku.




Tak zgrabne, uformowanymi kluczami,
Wzbijają się w niebo niedościgle, śmiało,
I pędzą, gonią rozstając się z nami,
Oby tylko zdążyć w miejsca jakich mało.


Lecz my dobrze wiemy, że powrócą wiosną,
Gdy już zdejmiemy z nóg, zimowe kamasze,
Skrzydła im się opierzą, piórem obrosną,
I powrócą, nie ptaki, lecz myśli nasze.
                                                                  "Ptaki jesienne" Jastrzębiec 

8 komentarzy:

  1. Co za wspanialy pomysl.Czy dzielko mozna nabyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Można zamówić, czas realizacji do 10 dni roboczych :)

      Usuń
  2. Pięknie i nostalgicznie mi się zrobiło.Wszak znalazłam TU piękno i dla oczu i dla duszy.
    Tak bardzo tęskni mi się już za wiosenką, skoro nie ma tej prawdziwej zimy.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor szkła. Gratuluję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że też już myślisz o wiośnie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger