21:15

I znów się chwalę

I znów się chwalę



Tym razem wymiana broszkowa z Mcdulką, od której dostałam dwie dziewczynki: większą i mniejszą, a może raczej starszą i młodszą. W każdym razie dziewczynki są śliczne i na dodatek w moich ulubionych odcieniach brązu. 




A ode mnie Mcdulka dostała ptasie broszki. Te same, które już kiedyś pokazywałam. Nowa właścicielka mieszka w troszkę cieplejszym klimacie niż my mamy, więc ciepłolubne ptaszyska z pewnością będą się tam świetnie czuły... 


Mcdulka dziękuję za owocną wymianę i przesyłam moc buziaków!

5 komentarzy:

  1. Cudna wymianka, broszki made by Mcdulka- jak zawsze rozkoszne, Twoje ptaszki natomiast takie proste i piękne,jaki to gatunek;-)?Żania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam przypadkiem i postanowiłam się zadomowić,piękne prace,mnie najbardziej podobają się żabki są superaśne,a prezenty wymiankowe urocze,pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez sie juz pochwalilam u siebie wymianka nasza wspaniala :) oby wsyztkie wymianki bylytakie sprawne i owocne :)
    buziole
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj -super wymianka,ale jakie Ty robisz wspaniałości!!!Żabie stadko po prostu mnie urzekło:)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger