22:44

Na huśtawce utkanej z marzeń

Na huśtawce utkanej z marzeń

Myśli me przywołały dzieciństwa obrazy,
 gdy wkraczałeś w świat fantazji i zabawy,
 a serduszko Twe pełne wiary
 ufnymi oczami do wszystkich się śmiało
 i na huśtawce z marzeń utkanej
 wysoko w chmury wzlatywało.
(...)
 Niech nas kołysze huśtawka utkana z marzeń
 aż do starości i w oczach odbija się blask
 dziecięcej, beztroskiej radości...

  
                                                                         Źródło: http://kobieta.pl









Zapomniałam dodać, że drewniana huśtawka to dzieło mojego zdolnego braciszka :)

5 komentarzy:

  1. nie przestajesz mnie zadziwiac!!!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,hi nawet podobna do mnie w dzieciństwie-też nosiłam takie kucyki,no i miałam TAKĄ huśtawkę na podwórku,z której zleciałam dokładnie przed komunią i zagencjanowany fiolet moich kolan przeswitywał przez sukienke:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna dziewczynunia :) pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Piękny motyw, kucyki, kokardki, sukienunia... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i pozostawione słowa!

Copyright © 2016 Ceramiczny Kamień , Blogger